23 Temmuz 2015 Perşembe

Trendyol - Watsons Alışverişim (Temmuz 2015)

kozmetik alışverişi

Herkese merhaba, bloguma hoşgeldiniz ! Bugün sizlerle Trendyol'dan yaptığım Watsons alışverişini paylaşacağım. Geçen haftalarda Trendyol'da Watsons ürünleri satılıyordu ve "4 al 3 öde" kampanyası vardı. İndirim avcısı olarak hemen atladım. :) Son zamanlarda arayışta olduğum ürünleri uygun fiyata görünce hemen sepete attım. Küçük bir alışveriş oldu ve aşağıdaki ürünlerin hepsine kargoyla birlikte yaklaşık 23 tl ödedim. Bir ürün bedavaya geldiğinden kargo ödememiş gibi oldum. Gelelim alışverişime.. :)




The Little Protecting Pink Tin (SPF 15): Bu ürün parmakla uygulanan bir lip balm. Beni cezbeden tabii ki SPF koruması oldu. Çünkü Antalya alışverişimde aldığım Golden Rose güneş koruyucu lip balm bitmek üzere. Uygun fiyatlı olduğunu görünce de iyice merak ettim. Yakınlarımda Watsons bulunmadığından Trendyol'un bu kampanyası çok iyi oldu böyle ürünleri almak için. Ürün fotoğraftaki gibi baya yoğun ve açık renkli. Pembe olduğunu düşünmüştüm ama ne yazık ki değil. Yapısı aynı vazelin gibi. Henüz vazelinden bir farkını göremedim. İçeriği kısa ama pek temiz değil. Uzun süre bitmeyecek gibi duruyor. Dudakta duruşu hafif ve yapış yapış his bırakmıyor. Orta dereceli diyebilirim. Bir daha alacağımı sanmıyorum. Hayvanlar üzerinde test yapmıyormuş. Fiyatı: 3,99 tl



4 - Way Nail Buffer: Watsons markalı, 4 yönlü tırnak törpüsü. Uzun zamandır böyle 4 yönlü bir törpü arıyordum. Uygun fiyata bulunca hemen kaptım tabi. Bu yazımı yayınlayana kadar birkaç kez deneme şansı buldum. Öncelikle dokusu çok yumuşak, kesinlikle olumsuz bir etkisini görmezsiniz. Ürünü kullandığımda tırnaklarımda aşırı bir fark görmesem de özellikle "parlatma" kısmında gerçekten parlatıcı sürmüş gibi bir etki gördüm. Sephora'nın da 3 yönlü bir törpüsünü görmüştüm. Bundan sonra onu da denemek istiyorum. Fiyatı: 4,5 tl



Plastic Cellulite Massager: Yine Watsons markasına ait selülit masaj aleti. Evde bir tane anneme ait masaj aleti bulunmaktaydı. Ama hijyenik olması açısından kendime ait bir selülit masaj aleti almam gerekiyordu. Bunu bulmam çok iyi oldu. Uygun fiyatlı bir ürün. Birkaç kere denedim, memnun kaldım. Sadece tutma yeri de sert olsaydı tutuşu daha kolay olurdu diye düşünüyorum. Tutma yerini lastik gibi bir plastikten yapmışlar. Bu nedenle çok rahat bir tutuşu yok. Uygun fiyatlı bir selülit masaj aleti arıyorsanız tavsiye edebilirim. Fiyatı: 5,99 tl




Silikon Yüz Temizleme Pedi: Son ve dördünce aldığım ürünse yine Watsons markalı bir yüz temizleme pedi. Avon'un yüz temizleme süngerini yeni almış olmama rağmen bu ürünü de merak ettim. Aslında son zamanlarda popüler olan "yüz fırçalarından" almak istiyorum ama bir türlü stokta bulamadım. Avon'un yüz temizleme süngerini pek beğenmemiştim. Açıkçası Watsons'ın yüz temizleme pedini de beğenmedim. Yumuşak ve tahriş etmeyen bir yapısı var; ama hiç güzel temizlemiyor. Yani köpüğü bu temizleyiciyle uyguladığımda hiç köpürmüyor. Temizleyici ürünüm su gibi akıp gidiyor, bir işe yaramıyor. Anca avuç avuç ürün dökersem belki.. :) Yani anlayacağınız ellerimle yüzümü yıkamaya devam ediyorum. Cilt temizliği için memnun kalacağım bir ürün bulunca mutlaka yazacağım. Tavsiyeniz varsa lütfen yazın. Fiyatı: 6,5 tl



Ürünler karton bir kutuda geldi. Trendyol geç göndermeyi artık huy edindiğinden tabii ki baya bi geç geldi kargom. Ürünlerimin gelmesi 2 haftayı buldu.



Trendyol - Watsons alışverişim bu kadardı. Yorumlarınızı lütfen benimle paylaşın. Hepinize öpücükler.. :)

2 yorum: