8 Temmuz 2015 Çarşamba

Diet Esthetic - Biotina Saç Losyonu


Sağlıklı ve güzel bir güne merhaba! Bugün sizlere 2 ay önce aldığım Biotina Saç Losyonu'ndan bahsedeceğim. Bu ürünü 2 ay önceki Lila Kutu Alışverişimde almıştım. Arama motorları üzerinden araştırdığımda, Biotina saç serumu/toniğini kullanan pek kişiye rastlamadım. Umarım ürün incelemem sizin için faydalı olur. Gelelim Biotina'nın özelliklerine..

Öncelikle Diet Esthetic firmasının Biotina Saç Losyonu İspanya'dan ithal bir ürün. Biotina, organik ve doğal içeriklere sahip uygun fiyatlı bir ürün. 2 aydır kullanıyorum ve hala nerdeyse yarısı duruyor. Biotina Saç Losyonu, bende herhangi bir olumsuz etki bırakmadı. Aslında saçlarımın çok da ihtiyacı olmamasına rağmen merak edip aldım. Biotina'ya kadar daha önce hiç saç diplerim için losyon/ tonik kullanmamıştım.

Biotina Saç Losyonu, içeriğindeki doğal bitki özleriyle uzama hızı azalmış saçlara bakım yapmayı vaat ediyor. Benim saçlarım son 2 ayda gayet de hızlı ve sağlıklı uzadı. Ama sadece Biotina mı etkili bu durumda bilmiyorum. Son paylaştığım Restorex Şampuan yazımda bahsettiğim hızlı uzama etkili şampuan, bakımlarım ve sağlıklı beslenmemin de etkisi elbet vardır.



Biotina Saç Toniğine genel bakışım şu şekilde; ürünün içerik olarak büyük bir kısmı doğal ve organik maddelerden oluşuyor. Ürün 150 ml'lik ve baya bereketli. Zaten şişesinden belli oluyor. Biotina'nın tek kötü yanı şişesi bence. Çünkü kolonya kapağı gibi bir kapağı var ve saç diplerinize uygulamanız kolay olmuyor. Ben o yüzden bir sprey şişeye koydum, rahatlıkla kullanıyorum.

Yaklaşık 10 fıs bütün saç dipime yetiyor da artıyor bile. Haftada 3 kere duş sonrası nemi alınmış saç diplerime birkaç dakika masaj yardımıyla uyguluyorum. Daha sonra kurumaya bırakıyorum. Ürünün yapısı babaannemin deyimiyle "bildiğin camsil". :) Bu yüzden saçlarımın kuruma süresini biraz uzatıyor. Çoğu kişi kokusuna bayılıyor ama ben nedense kokusunu hiç sevemedim. Yani ilaç kokusu gibi geliyor bana.

Biotina, hayvanlar üzerinde test yapmayan bir markanın ürünü. Mineral yağ içermiyor. Bu yüzden saçlarınızı yağlandırmaz kesinlikle. Tam tersi yağlı saçlara olumlu etki yapabilir. Saçlarımı beslediğini ve saç diplerimi ferahlattığını hissediyorum. Peki bir daha alır mıyım? Kararsızım. Yani temiz saç diplerime mavi renkte bir ürün uygulamaktan sıkıldım 2 aydır. Ama uygun fiyatı ve kalitesinden dolayı ara ara kullanabileceğim bir ürün. Sizler de mutlaka denemelisiniz. Fiyatı 20 tl civarında. 
İçerik listesi aşağıda..


Umarım Biotina Saç Losyonu hakkında fikir edinmenizi sağlamışımdır. Özet bilgiler de aşağıda.


Satış Yeri: Lila Kutu
Fiyatı: 20 tl
Puanım: 10/10

2 yorum:

  1. Çok güzel bir paylaşım olmuş canım teşekkürler. Blogunu takibe aldım bende beklerim :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. kızlar yardımım olacaksa sadece saf saç bakım yağını kullanın 1 buçuk aydır düzenli kullanmamın sonucu 3 cm uzama oldu bi bayan kendi yapıyor kesinlikle doğal altta linki

    https://www.facebook.com/

    YanıtlaSil