5 Temmuz 2015 Pazar

Bitenler & Ürün İncelemesi (Temmuz 2015)

Herkese merhaba, bloguma hoşgeldiniz! Daha önce hiç biten ürünlerimi sizinle paylaşmamıştım. Bugün yazmaya karar verdim. Faydalı bir yazı olmasını istediğim için her ürünün tek tek incelemesini yapacağım ayrıntılı olarak. Beğendiğim ve beğenmediğim ürünleri nedenleriyle açıklayacağım. Konu başlığımız "Bitenler" olsa da aslında aralarında bir türlü bitemeyenler de var. :) Biraz uzun bir yazı olacak, umarım sıkılmazsınız. Merak ediyorsanız başlayalım..

Golden Rose Dipliner, Avon Care Lip Gloss

Golden Rose - Dipliner: Dibini kazıdığım bir üründür kendisi. :) Aslında harikalar yaratan bir dipliner değil ama; fiyat-performans olarak düşünüldüğünde çok iyi. Çünkü bu 3. aynı üründen alışım ve şimdiye kadar en sevdiğim dipliner. Ben eyeliner olarak da kullanıyorum. Golden Rose Dipliner'ı indirimlerde 7 tl'ye alabiliyorsunuz. Fiyatı bu kadar ucuz olmasına rağmen pigmentasyonu, sürümü, fırçası gayet kaliteli. Ben kalıcı makyajları sevmediğim için bu dipliner'ın kolay çıkması benim hoşuma gidiyor. Daha temizleme suyumu dokundurur dokundurmaz çıkıyor. Onun haricinde tek olumsuz yanı ambalajındaki yazının hemen silinmesi diyebilirim. :D Gayet hafif bir yapıda, su gibi. Çabucak kuruyor. Siyahlığı gayet koyu, 2 kat uygulayınca çok daha iyi oluyor. Fırça ucu sivri olduğundan kuyruk yapmak kolaylaşıyor. Tavsiye ediyorum.


Avon Care - Sheer Gloss: Bu dudak parlatıcıyı alalı 1 yıl falan oluyor. Bu yüzden tamamen bitmese de atıcam artık. Bitiremememin nedeni bereketli olması değil, hoşuma gitmemesi. Çünkü çoğumuzun bir lip gloss'dan beklentisi yapış yapış yapmamasıdır. Avon'un bu lip gloss'u aksine dudakta o kadar yapış yapış his bırakıyor ki, ağzımı açıp kapadıkça sürdüğüm ürün uzayıp sarkıyor. Belki nokta kadar sürerseniz işe yarayabilir tabii. :) Ürün yapısı önemli bir nokta olduğu için baştan kaybetti bu ürün. Ama onun haricinde kokusu, parlaklığı, fiyatı olumlu. Fiyatını hatırlamıyorum ama 5 tl civarıdır. Tavsiye etmiyorum.

Flormar Göz Kalemi, Golden Rose Maskara, Avon Kapatıcı

Flormar - Göz Kalemi: Numarası okunmayacak halde maalesef. Ama gördüğünüz gibi hafif koyu bir yeşil göz kalemi. Bu da artık alalı uzun zaman olduğundan atacağım bir ürün. Sürdüğünüzde fosforlu yeşil görünümünde. Yani göründüğü kadar koyu değil. Kalıcılığı orta. Renkli gözlülere çok yakışan bir renge sahip. Ayrıca bu ürünü dağıtarak siyah kalem üstüne yeşil gölge yapıyordum ve siyahla çok iyi uyum sağlıyordu. Flormar'ın bu göz kaleminden veya başka renklerinden tekrar alabilirim. Tavsiye ediyorum.



Avon - Stik Kapatıcı: Daha iyilerini keşfettiğim için artık bu kapatıcıyı kullanmıyorum. Bende olan en açık tonu. Kapatıcılığı göz altı için iyi değil. Göz altı için stik kapatıcıları önermiyorum zaten. Likit formda olanları sürerken göz altınızı çekiştirmemiş oluyorsunuz çünkü. Yüz için orta kapatıcılıkta diyebilirim. Zar zor bitirdim. Kalıcı hiç değil. Fiyatını hatırlamıyorum. Bir daha almayı düşünmüyorum. Tavsiye etmem.


Golden Rose - City Style Mascara: Birçok gereksiz pahalı markaları kullandıktan sonra favori rimelimi buldum. Golden Rose City Style maskarası şuanki favorilerimden. Benim kirpiklerim ok gibi ve hiç kıvrılmıyor. Golden Rose'daki satış görevlisine kıvırıcı bir maskara istediğimi söylediğimde bunu önermişti. O gün bugündür severek kullanıyorum, stokladım bile. Bu serinin sarı ve turuncu renklerini de aldım. City Style'ın sürümü çok kolay. Ayrıca fırçanın bi tarafı uzun kıllı, bir tarafı kısa. Önce uzun kıllı kısmıyla kıvırıyorsunuz, sonra kısa kıllı tarafıyla üzerinden geçiyorsunuz. Kirpiklerim çok yoğun olmasına rağmen topaklanma yapmadı. Şimdiye kadar kullandığım rimellerden en çok kıvıranlar arasında. Fiyatı 10 tl civarı. Tavsiye ediyorum.







                                   


Pierre F - Scrub: Gratis'lerde satılan deneme boy bir yüz peelingi bu. Buraya tıklayarak alışveriş yazımı okuyabilirsiniz. Öncelikle Energizing Facial Scrub, içerik olarak iyi bir ürün. Yukarıdaki resmi büyüterek içericiğine bakabilirsiniz. Küçük bir ambalajı olmasına rağmen bu paket 5 kişiye yeter de artar bile. :) Çünkü içinde baya çok miktarda var. Ben zaten kıyamadım, küçük bir kaba koyup tekrar kullandım. Ürüne gelirsek çok tavsiye edemiycem. Çünkü tanecikleri küçük olmasına rağmen sanki cildi yakan bir yapısı var. Bir arkadaşıma da uyguladım ve bağırarak lavaboya koştu, yüzünü çok fena yaktı. Bende yanma olmadı ama çok da memnun kalmadım. Kuru ciltler kesinlikle almasın. Maalesef eksi.


Rexona - Crystal Diamond Deodorant: Bu serinin nerdeyse tümü bende var. İlk önce bu bitti çünkü kokusunu en sevdiğim bu oldu. Pudralı bir deodorant. Gerçekten ter kokusunu ve terlemeyi yüksek oranda önlüyor. Rexona'nın bir de beyaz serisi var, o seri hele bi hafta yıkanmasanız kokutmaz yine de.  :) Bu deodorantları seviyorum ama nefesimi çok fena tıkıyor. Zaten alerjim var, bu yüzden bu deodorantları balkonda falan sıkmam gerekiyor. Odamda sıktım mı bütün gün öksürüyorum. Bu da tabi beni düşündürüyor. Ter bezlerimi de baya tıkıyor olmalı. Etki yönünden güzel ama zararı vardır diye düşünüyorum.

Doa - Hindistan Cevizi Yağı: Doa Kozmetik'i duymayan kaldı mı? Hiç reklamı olmayan, bu nedenle organik ve doğal ürünleri ucuza bulabileceğiniz süper bir marka. Hindistan cevizi yağı haricinde argan yağını da aldım. Gerçekten çok sağlıklı bir kozmetik markası. Bu ürünü 1 ayda bitirdim. Haftada bir saçlarıma sürdüğüm özel karışıma koyuyorum. Cildimin her köşesine güvenle uyguluyorum. Fiyatı 10 tl civarı olması lazım. Doa Kozmetik'in sitesinden alışveriş yapabilirsiniz. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Skin79 Hydrating Water: Lila Kutu Alışverişimde aldığım küçük boy bir nemlendirici su. İçeriğinde paraben olduğunu maalesef aldıktan sonra farkettim. Skin79 firmasının çok güzel ürünleri var ama ürünlerin bir çoğu paraben içeriyor maalesef. Bu üründe de var ama doğal Alp suyu, nem veren sular da bulunmakta. İndirimde olduğundan ve doğal olduğunu düşündüğümden almıştım. Vücuduma falan da sıktım ama henüz bitmedi. Çünkü tek başına nemlendirmesi yeterli gelmeyebiliyor. Benim cildimin çok fazla kremi ihtiyacı olmadığından bana yetti ama çoğu cilt tipine yeteceğini düşünmüyorum. Kokusu hafif, hoş. Yapısı ilk sıkınca yapış yapış gibi, ama hemen kuruyor. Fiyatı 10 tl.

The Body Shop - Madagascan Vanilla Flower Body Splash: İşte olmazsa olmazım bu! Parfüm kullanmıyorum, The Body Shop'ın vücut spreyini kullanıyorum. Kokusu afrodizyak etkili sanki. Koklayan herkes bayılıyor. Vanilya kokusu ama çok şekerli değil. Etkileyici bir yaz kokusu. Fiyatı 40 tl. Tavsiye etmek ne kelime koşun alın hemen! :)


Palmolive - Body Butter Çikolata Tutkusu Sabun: Çikolata kokusuna bayılırım. Palmolive'in body butter sıvı el sabunundaki çikolata kokusuna eksrta bayılırım. Hiç yoğun bir kokusu yok, bu yüzden çikolata kokusunu çok sevmiyorsanız bile hoşunuza gider. Yumuşacık, kremsi bir yapısı var. Elleri yumuşacık yapıyor. "Bu kadar bakım yapıyorken nasıl temizliyor bu sabun?" diye düşünüyorum. :) Formülü sabun içermiyor. İçeriği SLS haricinde gayet besleyici. Fiyatı da uygun, marketlerde bulabilirsiniz. O kadar beğendim ki nerdeyse yüzümü falan bile bunla yıkayacaktım. :)


Ecowell - Shower Gel (Organic Vanilla): Lilakurtu'nun en sevdiğim yanı da böyle organik içerikli ürünleri kolayca bulabilmem. Ecowell'in bu duş jeli organik vanilya içeriyor. SLS, silikon, kimyasal, paraben hiçbir kötü madde içermiyor. Tamamen organil değil ama organik içerikli ve sağlıklı. Kokusu normal vanilya kokusu gibi değil. Ama ben kokusuna bayılıyorum. Vanilyayla hafif ilacımsı bir koku karışımı. Yapısı çok akışkan. 200 ml ama o kadar bereketli çıktı ki 2 ayda anca bitti! Köpürme performansı da oldukça iyi. Küçük bir miktar bile bütün vücuda yetiyor. E daha ne olsun.. Ben bunu indirimdeyken 16 tl'ye almıştım galiba. Şu an ne kadar bilmiyorum ama organik içerikli bir ürüne göre gayet uygun fiyatlı.

Restorex - Hızlı Uzama Etkili Şampuan: Bu Restorex Hızlı Uzama Etkili serisinden 2. şampuanım. Bir kutu da yedekte duruyor. Bu bitirdiğim normal saçlar için olan. Bir önceki kullandığım yıpranmış saçlar için olandı ama aralarında çok fark yok gibi. Benim saçlarım kuru olduğundan bana çok iyi geldi ama yağlı saçlılara yaramayabilir. Hızlı uzama etkisi, speed&long vaadi doğru mu? Bence doğru. Yani en azından benim saçlarımı yumuşacık yaptı, onardı, besledi ve sağlıklı uzamasını sağladı. Saç dökülmemi azaltmadı ama. Artık bu şampuandan sıkılsam da kokusuna bayıldığım için bırakamıyorum. Bir arkadaşım da saçlarını bu şampuanla kısa sürede uzattı. Benim zaten hızlı uzadığı için tam olarak kestiremiyorum ama zaten fiyatı çok uygun. Deneyin ve görün derim. 5 tl'ye satılıyor çoğu yerde.



Rival de Loop - Makyaj Temizleme Mendilleri: Bu ürünü aldığım Rossmann alışverişime buraya tıklayarak bakabilirsiniz. Ürün seyahat boy diye geçiyor. İçinde az sayıda var. Temizleme performası orta. Biraz ovalamak gerekiyor. Suya dayanıklı ürünleri çıkaracağını sanmıyorum. Asıl tuhafıma giden şey, mendilleri sanki köpük kovasından çıkarıyormuşum gibi köpük fışkırtan halleri. Elimde sıktıkça köpük çıkıyor. İçeriğinden dolayı sanırım. Bu yüzden öylesine yüzümü silmeye kullandım ve bitirdim. Tavsiye etmiyorum, bir daha almam.


Listerine - Teeth&Gum Florürlü Ağız Bakım Suyu: Listerine'in birçok ürününü denedim. Etki olarak hemen hepsinin aynı olduğunu düşünüyorum. Maalesef benim ağzımı çok yakıyor bu ürünler. Ağzımı bıraktım gözüme kadar alev fışkırıyor. Oral-B'nin ve Rosmann'ın ağız bakım sularında böyle bir yanma olmamıştı. Bu yüzden bir daha almayabilirim. Listerine'in seveni çok ama ben bir türlü alışamadım.

Colgate - Sensitive Diş Macunu: Colgate'nin bu seyahat boy diş macununu nerden buldum hatırlamıyorum ama çok şeker bir şey. Çok da işime yaradı. Bir yerde kalacağım zaman çantamda çok küçük yer kaplıyor haliyle. Hassas dişler için olan bir diş macunu. Ben etkisini, ferahlığını, ağızda bıraktığı hissi sevdim. Beyazlatma olarak olumlu değil. Yoklukta gider.

Amway - Glister Diş Macunu: Amway'ı pahalı bulduğumdan çok tercih etmesem de haklarını yemiyeyim, çok kaliteli ürünleri var. Hele bu diş macununa bayılıyorum. Dibine kadar kullandım. Öyle bir vaadi olmasa da dişlerimi çok güzel beyazlatıyor. Köpüğü hiç diğer macunlara benzemiyor, yumuşacık küçük küçük köpükleri var. Böyle bebek şampuanı köpüğü gibi. Tadını, etkisini çok sevdim. Amway satan bulursam tekrardan alacağım bir ürün. Tavsiye ediyorum.


Çok uzun bir yazı oldu ama ayrıntılı yazmadan duramıyorum. :) Umarım beğenmişsinizdir. 
Sizin de aralarından kullandıklarınız veya tavsiye ettiğiniz ürünler varsa lütfen yazın. Öpücükler..

4 yorum:

  1. Dip liner konusunda hiçbir markayı beğenmedim Golden rose'unkini de denememiştim bir dahaki sefere mutlaka Golden Rose'unkini alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de denemelisin, ben de bir tek bunu beğendim şimdiye kadar :)

      Sil
  2. Blogunuzdaki güzellik tavsiyeleri ve ürün incelemeleri çok samimi ^^ Sayfanızı takibe aldım ben de beklerim Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yeni güzellik sırlarından haberdar olmak için e-mail adresini yaz :)