20 Mayıs 2015 Çarşamba

Rossmann Alışverişim (Mayıs 2015)

Selam kızlar! Geçen gün dolu dolu bir Rossmann alışverişi yaptım ve sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben tam bir "indirim avcısı" olarak indirimde ne bulduysam aldım diyebilirim! :) Makyaj ihtiyaçlarımı geçen aylarda dolu dolu tamamladığım için bu ay hemen hemen hiç makyaj ürünü almadım. Genelde merak ettiğim bakım ürünlerinden ve denemek istediğim ürünlerin seyahat boylarından aldım. Ben de sizin gibi her yeni ürünü deneyip keşfetmeye bayılıyorum çünkü! Neyse, gelelim alışverişime ve fiyatlara..





Evet kızlar, öncelikle 3 çeşit yüz temizleme mendili buldum ve denemek için hepsinden birer tane aldım. Tabii ki hepsinin içerik incelemesini yapmanız için "içindekiler" kısmını da çektim.


Fotoğrafın üstüne tıklayarak büyütebilirsiniz.

Lilibe: 2,49 tl

Synergen: 1,49 tl
Rival: 1,69 tl

Gerçekten çok uygun fiyatlılar. Pembe olanından denedim, makyajı çok iyi çıkarıyor ve yumuşacık.


Isana El ve Tırnak Kremi: Bu sene çok el kremi tükettim. Ancak hiç el&tırnak kremi almamıştım. Denedim ve çok memnun kaldım. En önemlisi de ellerimde yapış yapış his bırakmıyor ve hemen emiliyor. Ellerim yumuşacık oluyor. Tırnaklara da faydalı olur muhtemelen çünkü içinde keratin varmış. Henüz dün kullanmaya başladığım için etkisini görmedim. Görünce yazabilirim. Fiyatı: 2,99 tl


Facella Intim Mendilleri: Duyduğuma göre özel bölgemizi yalnızca suyla temizlememiz gerekiyormuş. Ancak ben bazen ihtiyaç duyuyorum, bu yüzden aldım. Zaten indirimdeydi. Fiyatı: 2,49 tl


Perlodent Çürüklere Karşı Ağız Bakım Suyu (Seyahat Boyu-50 gr): Bu ürünü de denemek için aldım. Henüz denemedim ama içerik incelememe göre güzel bir ağız bakım suyuna benziyor. Bu da indirimdeydi sanırım. Fiyatı: 1,99 tl


Synergen Sivilce Önleyici Jel: Çok şükür sivilce konusunda çok dertli değilim. Ancak bazen birkaç tane sivilce fırlayıveriyor olur olmadık zamanda. :) Bu yüzden görür görmez hemen aldım. Dün uyguladım ve sivilcelerimi biraz indirdiğini gördüm. Tavsiye ederim. İçerik açısından da gayet temiz buldum. Fiyatı: 5,95 tl



Dalan D'olive Selilüt ve Masaj Sabunu: Sporcu olduğumdan çok şükür ki selülitlerle başım dertte değil. Size de sporu bu yüzden tavsiye ediyorum tabii ki. Ancak oluşumunu engellemek için ve bacaklarıma masaj yapmak için bu ürünü merak ettim. Zaten uygun fiyatlı bir üründü. İlk fotoda solda ürünün ambalajını görebilirsiniz. Yukarıda da içeriği hakkında bilgi mevcut. Fiyatı: 3,99 tl



Alterra Selülit Yağı: Selülitlerin oluşumunu engellemek için portakal yağının faydasını duymuşsunuzdur. Ben de merak ettim. En beğendiğim noktası da organik içerikli ve doğal yağlardan oluşması. Yukarıda içerik incelemesi yaparsanız farkedeceksiniz. Gerçekten harika bir ürün. Selülit sabunundan daha pahalı bir fiyatı var tabii ki. Ama böyle doğal bir ürün olmasına göre gayet uygun fiyatlı. Fiyatı: 12,95 tl

Organik içerikli ürün, doğal ürün ne demek bilmiyorsanız bu yazımdan öğrenebilirsiniz:



Synergen Siyah Nokta Temizleme Bandı: Henüz kullanmadım. 36'lı yazıyor fakat burun için değil. Yani küçük küçük 36 bant var. Fiyatı: 10,95 tl



Doğadan Armutlu Beyaz Çay: Kozmetik haricinde merak ettiğim bir ürün daha vardı. Bu soğuk bitki çayları. Beyaz çayın en az yeşil çay kadar faydalı olduğunu duymuşsunuzdur. Güzelliğimiz için cildimizi içten beslemek de şart tabii ki! :) Alışveriş yorgunluğunda içtim, çok iyi geldi. Doğal içeriği ve ferahlatıcı etkisine bayıldım. Ice tea'ler yerine bu çok daha sağlıklı ve güzel bir alternatif kızlar. Fiyatı: 2,49 tl


Bunların haricinde fotoğrafını çekmeye gerek duymadıklarım da var. Onların da fiyatını yazayım merak edenler için. Duş lifi de aldım kızlar. Çünkü birkaç ayda bir duş lifimizi değiştirmeliyiz. Zamanla ıslak halde bakteri ürettiğinden değiştirmek lazım. Buyrun diğerlerinin fiyatları..

Essence Yağ Emici Kağıtlar (50'li): 7,25 tl
Otacı Şampuan (Seyahat Boy): 1.50 tl
For Your Beauty Banyo Süngeri: 1.49 tl
For Your Beauty Kaş&Kirpik Fırçası: 1,59 tl
For Your Beauty 3'lü Bone: 1,19 tl
Selin Kolonya: 1,79 tl
R. Young French Bantları: 3,59 tl
R. Young Tırnak Eti Kremi: 3,99 tl
R. Young Meyveli Tırnak Süsleri: 3,99 tl

Umarım bu yazım size faydalı olmuştur. Sorularınız veya paylaşmak istediğiniz bir şeyler varsa lütfen yorum atın. Öpücükler..

Sırada Gratis, Lilakutu ve Cosmetica alışverişlerim var kızlar, takipte kalın! :)

12 yorum:

  1. Güle güle kullanın çok duyuyorum ama benim çevremde Rossmann malesef yok ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet maalesef her yerde yok keşke online olarak da satılsa..

      Sil
  2. İyi günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel, güle güle kullan cnm ;) Takipteyim...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel tam benlik bir yayın olmuş böyle ayrıntılı fiyatlı postları seviyorum:))) gitmiş kadar olup ne alacaksam aklımın bir köşesinde fiyat ve özellikleri kalıyor takipteyim sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim, faydalı olduysam ne mutlu bana. Bloguma hoşgeldin, ben de senin blogundayım şuan :)

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan Rossmann Mersin'e açılınca ben de bir gün inşallah alışveriş yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım inşallah açılır :)

      Sil
  6. Merhabalar blog keşif etkinliğinden geliyorum, sizi takibe aldım. Siz de beni alırsanız sevinirim.
    http://www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil