2 Mayıs 2015 Cumartesi

Redist - Batık Kremi

batık kremi

75 mL / 2.5 FL.OZ.

Epilasyon ve tıraş sonrası kıl batığını onarıcı krem. Basen, bacak ve boyun bölgesinde oluşan yüzeysel kıl dönmesi problemlerinin çözümüne yardımcıdır. Epilasyon ve tıraş sonrası oluşan kıl batığı, deri tahrişi, cilt üzerindeki kabartılar, sivilceler gibi yüzeysel kıl dönmesinden kaynaklanan problemlerin giderilmesinde kullanılarak batık kılların deri üzerine rahatça çıkmasına yardımcı olur. İçeriğindeki nemlendiricilerle cildin canlanmasına, güçlenmesine ve daha sağlıklı olmasına katkı sağlar.

BATIK KREMİ NASIL KULLANILIR ?

Problemli yüzey temizlenir. Problemli bölgeye yeterli miktarda krem sürülür 5 dakika masaj yapılır.


Redist Batık Kremi Ürün İncelemem
Batıklar ben de dahil birçok kadının dert ettiği bir konudur. Batıklar için kese, peeling, jilet gibi uygulamalardan beklediğim sonucu alamayınca batık kremi araştırmasına koyuldum. Açıkçası batık kremi olarak çok fazla marka alternatifi bulamadım. Birkaç tane markanın batık kremine rastladım. Bunların arasından en sevdiğim marka Redist'ti. Redist'in saç bakım ürünlerini çok sevdiğimi daha önceden söylemişimdir. Ayrıca batık kremleri arasından en uygun fiyatlı olan da yine Redist'ti. Bir online alışveriş sitesinden sipariş ettim ve yaklaşık 1-2 aydır kullanıyorum. 

Redist Batık Kremi'nden mucize bir sonuç alamadım şahsen. Aslında evet, yumuşak olanların çıkmasını kolaylaştırdı. Fakat benim gibi derin batıklarınız varsa sonuç alamayabilirsiniz. Açıkçası çok uzun masajlar eşliğinde sürmedim ve çok düzenli uygulamadım. Ancak zaman zaman çok sık tekrarladım. Sonuç olarak içerdiği E vitaminiyle ve besleyici yapısıyla benim beğenimi kazandı, fakat batık konusunda bende henüz pek işe yaramadı. Ancak çok derin olmayan batıklarınız varsa çıkmasını kolaylaştırıyor. Fiyatı da oldukça uygun olduğu için siz de batık sorunundan muzdaripseniz denemelisiniz.

Ürünün sıradan kremler gibi bir kıvamı var. Çok yoğun değil. Kokusu hafif ve hoş. İçeriğine şöyle hızlıca göz attığınızda normal bir vücut kreminin içeriği gibi duruyor. Batık sorunuma tamamiyle fayda etmese de normal nemlendirici bakım kremi olarak kullanıyorum. Bu yüzden puanımı çok düşük tutmuyorum çünkü paranız boşa gitmiş olmuyor. Zaten uygun fiyatlı olduğundan nemlendirici görevini bu kreme verebilirsiniz. :)

Deneyen varsa mutlaka yorum yazsın.

Satış Yeri: Online Satış Mağazaları, Yetkili Bayiler
Fiyatı: 12 tl
Puanım: 6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder