6 Temmuz 2015 Pazartesi

Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan


Dün paylaştığım yazımda Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan'ı yorumlamıştım ama detaylı bir yazı yazmak istedim. Dünkü yazım için buraya tık. Evet, bu serinin çoğu şampuanını denedim. İlk değerlendirmem şu ki, çoğu içerik olarak aynı ve benim saçımda fark ettirmedi. Gelelim detaylara..


saç uzatan şampuan

Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan'ı yaklaşık 6 ay önce bir arkadaşımda görmüştüm. Muhtemelen o sıra da yeni çıkmıştı Restorex'in hızlı uzama etkili şampuanı. Bu arkadaşımın saçları baya yıpranmış bir halde ve kısaydı. Birkaç ay içinde saçlarını baya uzattığını görünce ben de denemek istedim. Aslında saçlarım hızlı uzuyor ama yine de ne kadar hızlı uzarsa kırıklarımızı da o kadar sık aldırmış oluruz sonuçta.. Yani uzun süredir bu şampuanı kullanıyorum. Ara ara değiştirsem de bu şampuanı bırakamadım, çok sevdim. Özellikle o pudralı gibi kokusuna bayılıyorum. 

Yapısı orta yoğunlukta. Köpürmesi çok iyi. İçerik olarak paraben içermiyor ama SLS içeriyor. Haricinde içeriği baya temiz görünüyor. Zaten fiyatı çok çok ucuz. Genelde 5 tl gibi bir fiyata satılıyor. Gratis'te bulabilirsiniz. 

Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan'ı ben çok sevdim. Saçlarım gerçekten baya uzuyor. Normalde de uzuyordu ama saçın uzun görünmesini sağlayan bir diğer şey de sağlıklı olmasıdır. Saça sağlıklı ve bakımlı bir duruş katıyor. Kırıklarımı az oranda azalttığını düşünüyorum. Saçlarımı yumuşacık ve ipeksi yapıyor. Parlatma oranı da orta derece. Yalnız saçları baya nemlendirdiğinden yağlı saçlarda nasıl olur bilemiyorum. Bir arkadaşımın yağlı saçlarına pek iyi gelmemişti. Bunun haricinde hemen deneyin derim. 

Boyutu baya büyük. Benim saçlarım belime kadar. Saçlarımı 2 günde bir 2 kez şampuanlayarak yıkıyorum genelde. Bir kutusu bana 1 ay yetiyor. Kesinlikle denemelisiniz.

(Son olarak, Restorex'e puan kırıyorum, çünkü reklam filmi çok saçmaydı. :D)


Satış Yeri: Gratis, Süpermarket, İnternet
Fiyatı: 5 tl
Puanım: 9/10

4 yorum:

  1. oğlum kullanıyor ve saçları gerçekten çabuk uzadı bu sefer zaten saç uzatıyordu çok hoşuna gitti..

    YanıtlaSil
  2. Blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Ben takipteyim, sende blogumu takip et, teşekkürler :)
    adimutlulukblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Blog Keşif Etkinliği" yazımızda blogunu tanıtabilirsin :)

      Sil