8 Mayıs 2015 Cuma

Avon - Gül Suyu

avon gül suyu blog

Avon - Gül Suyu
"Avon Naturals Skin Care Güllü Su cildi temizler, tonik etkisi ile arındırır ve ferahlatır." 150 ml


Ben tam bir gül suyu bağımlısı olarak Avon'un yeni çıkardığı gül suyunu hemen denedim. Avon'un her ürününü sevmesem de bazı ürünlerini çok beğendiğim de oluyor. Tabii ki hemen içerik incelemesi yaptım ve tek puan kırdığım nokta saf gül suyu olmaması. İçeriğine siz de bir göz atın.


avon gül suyu

Gliserin içermesini sevdim. Çünkü gliserinle birlikte vücuda uygulanan nem, gliserin sayesinde vücuda tutunur ve vücudun nemini korur. Gül suyu diye satılıyor fakat sizi yanıltmasın. Arkasında "Güllü Su" yazıyor zaten. Aşağıda bakabilirsiniz. Yani şöyle özetleyebilirim: Saf gül suyu değil ama içeriğinde gül suyu bulunan güzel, sade bir tonik. "Radiance" serisinden, yani aydınlatıcı etkili.

avon gül suyu

Ben ürünü genel olarak baya sevdim. Sadece içinde paraben içermesine uyuz oldum. Ama içeriği kısa gördüğünüz gibi. Her zaman dediğim gibi, içeriği ne kadar kısaysa o kadar iyi. Tonik olarak düşünüldüğünde çoğu markaya göre çok daha saf ve sade diyebilirim. Üstelik hassas ciltler de kullanabilir. Çünkü benim hassas bir cildim olmasına rağmen uygularken göz çevreme bile sürdüm ama hiç hassasiyet vermedi. Kokusu da hafif ve hoş. Tabii normalde tonik göz çevresine uygulanmaz. Ancak ben normalde "saf gül suyu" kullandığımdam göz çevremi bile gönül rahatlığıyla onla siliyorum. 

Ürünü genel olarak beğendim ben. Yağlı ciltlere tonik olarak çok yaramayabilir ama hafif ve ferahlatıcı bir temizleyici olarak kullanılabilir. Fiyatı da çok uygun. 

avon gül suyu
(Alkol içermemesi çok güzel.)

Özet olarak, Avon Gül Suyu'nu genel olarak sevdim ve her cilt tipine tavsiye edebilirim. Ama sürekli kullanmıyorum. Çünkü sabah - akşam cildimi doğal gül suyuyla siliyorum. Şelale'nin gül suyunu kullanıyorum. Doğal temizleyici arayanlara tavsiye ederim. Bu yazımda tanıttığım Avon Gül Suyu'nu ise gün içinde tonik olarak kullanabilirsiniz. Kaliteli bir ürün olduğunu düşünüyorum.


Siz de deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz..

Güncelleme: İçeriğinde gliserin bulunduğundan "makyaj sabitleyici sprey" olarak da kullanabilirsiniz.

Satış Yeri: Avon temsilcileri, internet
Fiyatı: 4,5 tl
Puanım: 9/10

7 yorum:

  1. Katalogda görmüş merak etmiştim :) Teşekkürler merakım gitti sayende ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, merakını giderdiysem ne mutlu bana ❤ :)

      Sil
  2. İyi bir gül suyu arıyorum bir de bunu deneyeyim bakalım.

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü bende sevdim yazdıklarına tamamen katılıyorum saf gül suyu olsaydı çok daha iyi olurdu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım etkisi güzel ama saf gül suyu değil maalesef. Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  4. Tek saf gül suyu rosense nin gül suyu yüzde yüz dogal içinde hiçbir katkı yok

    YanıtlaSil