4 Temmuz 2015 Cumartesi

Gözenekleri Sıkılaştırmanın Kolay Yolu



Özellikle cilt makyajı yapanların yakındığı bir konudur geniş gözenekler. Hele de yaş ilerledikçe, cildin kendini yenileme süresi uzayınca iyice baş belası bir konu haline gelir. 

Gözenekleri sıkılaştırmak için cilt temizliği, nemlendirme, peeling gibi uygulamalar şarttır. Özellikle kil maskesinin işe yaradığını sıkça duymaktayım. Ben de yakında deneyip sizinle paylaşacağım. Her şey bir yana, benim gözenekleri sıkılaştırmak için bir sırrım var: Buz Küpleri!



Sıcak suyun gözenekleri açtığını, soğuk suyunsa gözenekleri sıkılaştırdığını biliyorsunuzdur. Soğuğun etkisini 2'ye katlamak için bir önerim var. Kendinize özel buz küpleri hazırlamalısınız. İçerik konusunda serbestsiniz! Mesela ben genelde gül suyunu dondurarak yüzümde gezdiriyorum haftada birkaç kez. Gül suyu haricinde maden suyu+limon yapabilirsiniz. Elma sirkesi+su yapabilirsiniz. Hepsinin etkisi birbirine yakın. Doğal tonik görevi görüyor ve gözenekleri sıkılaştırıyor.

Maden suyu + limon: Maden suyunu buz kalıbına dökün. Üzerine birkaç damla limon sıkın.
Elma sirkesi + su: Aynı oranlarda elma sirkesi ve suyu karıştırıp buz küplerine koyun.

Benim favorim gül suyunu dondurarak kullanmak. Ayrıca gül suyunu buzdolabında tutuyorum sürekli. Tonik olarak sürdüğümdeyse soğuk ve ferah bir etki bırakıyor. Siz de toniğinizi soğuk kullanmayı deneyebilirsiniz.

Buz küplerinin sizdeki etkisini merak ediyorum. Yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. :)

Öpücükler, takipte kalın..


3 yorum:

  1. Teşekkürler canım, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu çok beğendim, başarılarınızın devamını dilerim. Benim bloguma da göz atabilirseniz çok sevinirim :)
    duyguylakalin.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil