1 Ağustos 2015 Cumartesi

Bitenler & Ürün İncelemeleri (Ağustos 2015)


Aşırı sıcak bir ağustos sabahından merhaba! Yine bu ay da bitirdiğim ürünler oldukça fazla. Çok birikmeden hemen sizlere yazmak istedim. Biten ürünler ve bu ürünler hakkında incelemelerimi özet olarak yazdım. Bakalım neler bitirmişim..



Loreal Paris Studio Saç Köpüğü: En berbat ürünü en başa yazayım dedim. Berbat olan şey kendisi değil, pompası. Saçlarım için sertleştirmeyen, hafif yapılı bir ürün arayışındayken buldum bu ürünü. 2-3 kez kullandım ve kendi kendine pompası bozuldu, kırıldı. Benden kaynaklı olmadığına eminim, çünkü ne yere düştü ne de uzun süreli kullandım. Bu nedenle tavsiye etmiyorum. Pompası kırılana kadar birkaç kez kullandığımda gayet güzel ve yumuşak dokulu olduğunu gördüm. Ancak diğer saç köpüklerine göre pahalı olan bu ürünün pompasını dandik yaptıkları zaman ne yazık ki içeriğine ulaşmak imkansız. Sonuç olarak ambalajı kesip kullanabileceğim bir ürün de değil. Tavsiye etmem.

Dalan d'Olive Masaj ve Selülit Sabunu: Bu ürünü Rossmann'dan uygun bir fiyata almıştım. Alışverişime bakmak için buraya tık. Henüz tam olarak bitmese de ambalajını atmadan bir yorum yapmak istedim. Öncelikle bu ürünü düzenli kullanmak mümkün değil. Sonuçta günde 2 kere duş almıyorum. Ancak içeriği çok güzel ve gerçekten vücudu pürüzsüzleştirdiğini hissediyorsunuz. Çok ileri derecede selülitlere faydası olacağını düşünmüyorum. Ancak benim gibi yok denecek kadar az selülitiniz varsa önlem olarak böyle uygun fiyatlı bir ürün kullanabilirsiniz. Çünkü selüliti engellemeyi vaat ediyor. Bence gayet başarılı. Sadece selülit için değil, masaj sabunu olarak da alabilirsiniz. Sabunun kalıbı masaj aleti şeklinde. Kokusu pek iç açıcı değil.

İpek Makyaj Temizleme Pamuğu: Ekonomik ve güzel diyebilirim. Ancak çok bastırarak kullandığım zamanlar pamuklar dağılabiliyor. Doku olarak oldukça yumuşak.

Rituel de Beaute Burun Bandı: Bu ürün siyah noktalar için değil, nefesinizi açmaya yarayan bir bant. Bu markanın siyah nokta bandını da kullanmaktayım, yakında incelemesini yazacağım. Bu ürüne gelirsek, gerçekten çok başarılı. Burnunuza yapıştırdığınız zamanlar sanki ilk defa nefes alıyormuş gibi hissediyorsunuz. Hasta olduğunuz zamanlar ilaçsız tedaviye yardımcı diyebilirim. Gece yatarken taktığımdaysa uyumama yardımcı oluyor. Aman dikkat diyeyim bağımlılık yapıyor. :) Biter bitmez yedekledim.

Cettua Siyah Nokta Temizleyici Bant: Bu ürünü daha önce de övmüştüm. Gratis'lerde satılan en uygun fiyatlı ve en etkili bant. Diadermine'in 3'te 1 fiyatına ama ondan çok daha iyi. Benim siyah noktalarımın çoğunu çok iyi temizliyor. Tek kötü yanı içeriğinde parabenler olması.

LaNaturel Mendil Deodorant: Lilakutu alışverişlerimin çoğunda hediye olarak bunlardan yolluyorlar. En son alışverişimden hediyeydi bu ürün yine. Tamamen doğal içerikli bir ürün. Mendil olduğu için deodorant olarak tek başına yeterli olmuyor. Ancak aynı markanın doğal sprey deodorantından da üzerine uyguluyorum. Duştan sonra koltukaltımı bu mendille silip üzerine doğal sprey deodoranttan sıktığımda sonuç inanılmazdı. Ertesi gün bile hiç koku ve ter yoktu ve koltukaltımı kimyasal deodotantlardan daha iyi kuruttu. Ayrıca koltukaltımda milyonlarca sivilce vardı ve bunları da kuruttu. Tavsiye ediyorum çokça.



Avon Baby Soya Sütlü Vücut Losyonu: İçerik olarak güzel. Kıvamıysa olduça akışkan, suyun birkaç tık yoğun hali diyebilirim. Ben bebek ürünlerini kullanmayı seviyorum ama bunun nemlendirmesi yeterli gelmedi. Bu krem bildiğin bebek kokuyor. Bu nedenle sevdim. Arada bir ferahlamak için idealdi. Bir daha alabilirim.

Flormar Dudak Kalemi: Bu dudak kalemi uzun yıllardır duruyor ve artık çöpe atma zamanı geldi. Bu ton, göründüğünden daha fosforlu ve açık renk bir pembe. Üzerinde ne bir yazı kaldı ne de numara maalesef. :) Pigmentasyonunu beğenmedim. Ancak dediğim gibi uzun süre önce almıştım ve artık Flormar'ın daha kaliteli ürünler yaptığını düşünüyorum. Bu nedenle yeni versiyonlarından alabilirim.



Eveline Elmalı Dudak Balmı: "Dore" adlı markayı belki duymuşsunuzdur. Avon, Oriflame gibi bir katalog ürünleri markası. Dore kataloğundan temin etmiştim bu dudak balmını. Oldukça uygun fiyatlıydı. İçerik olarak orta dereceli. Nemlendirme olarak başarılı. Ambalajı gördüğünüz gibi biraz dandik. Daha iyilerini bulabilirim, bu nedenle bir daha almam.



Şelale Gül Suyu: Tonik ve temizleyici olarak kullandığım doğal ürünlerden vazgeçilmezim. En son bu ürünle elma sirkesini karıştırarak doğal bir tonik yaptım ve bitirdim. Gayet güzel bir üründü ama başka markaları da deneyebilirim.


Avon Sun 30 SPF Güneş Kremi: Geçen seneden kalma bir üründü, bu yaz hemen bitirdim. İçerik olarak çok iyi değil, zaten bir Avon klasiği bu. Koruma olarak beğendim. Kokusu harika, çocukluğumun yaz mevsimlerini anımsatıyor. Beğendim, uygun fiyatlı bir ürün ama bir daha almamayı düşünüyorum. Çünkü artık Avon ürünlerini içeriğinden dolayı tercih etmemeye çalışıyorum.

Dermokil 50 SPF Sun Cream: İçerik olarak iyi, güneş koruması çok iyi. Bu ürün aslında bitmedi ama kokusu ekşimsi oldu. Bu nedenle çöpe gidiyor. Zaten bu ürünü de alalı 1 sene falan oluyor. Bu nedenle hayatta cildime süremem. Siz de ürünlerinizin kokusunda bir farklılık hissederseniz kullanmayın, yarardan çok zarar getirir. Kullandığım zamanlar gayet memnundum. Biraz yoğun kıvamlı olsa da güzel emiliyordu. Küçük tüplü bir ürün ama oldukça bereketli. Tavsiye ederim.



Avon After Sun Sprey: C vitamini içeren, sprey bir ürün. Ferahlık hissi güzeldi. Ürünün kullanma süresi 24 ay olmasından anlamalıydım zaten, paraben içeriyormuş. Yeni farkettim içeriğini de maalesef. Bu nedenle tavsiye etmem. Ancak etki olarak iyiydi ve su gibi ince bir üründü. Çok bereketli çıktı, bu ürünle adeta yıkanıyordum 1 senede zor bitti.



Avon Colortrend Lip Stick: Bu ruj dauzun zamandır duruyor ve bitmiyor. Çünkü sürgüsü bozuldu.  Bozulmasaydı da bitmezdi çünkü rengini ve duruşunu hiç sevmedim. Pigmentasyonu orta, kalıcılığı çok az, rengi çok az fosforlu bir pembe. Çoğu makyajımla uyduramadım. Yani esmerlerde hoş olabilir belki, ancak beyaz tenliyseniz hiç olmuyor. Ben de bu yanında gördüğünüz boş göz kremi kutusuna bu lip stick'i eritip lip balm/ruj karışımı bir şey yaptım. :) İçine de biraz kırmızı far ekledim ki rengi koyulaşsın. İstek olursa ruj yapımını da blogumda paylaşabilirim. Neyse, kısacası bu ürünü tavsiye etmiyorum.



Flormar Pretty Oje: Şeffaf bir oje. Top coat olarak da kullanılabilir. Bu ürün uzun zaman geçmesine rağmen bozulmadı. Ancak fırçası o kadar küçük ki, alıp eyeliner sürsem tam olacaktı yani. Neyse, bu ürün aslında bitmemişti ama geçen gün devirdim ve bütün bacaklarım oje oldu. Bitmiş oldu. :)

Clarie's  Oje: Çok çok açık yeşil simli oje. Tırnağa sürdüğünüzde yeşilliği belli olmuyor. Maalesef bu ojelerin hepsini atmışım, numaraları yok şu anda o yüzden. :( Bu ojeye gelecek olursak, çok beğendiğim bir oje oldu. Zaten Clarie's, Gratis tarzı mağazalar yokken eskilerde bayıldığım mağazalardandı. Bursa'ya sırf Clarie's için gidiyordum diyebilirim eski yıllarda. Neyse yine çok konuştum. Bu ojeyi çok beğendim ama yapısı çabuk bozuldu. Diğer ojelere göre fiyatı biraz daha pahalıydı, ama hakkını veriyor.

Rapsodi Provitamin Oje: Bunun neresi vitamin anlamadım zaten. Sim parçaları olan ojenin neresine multivitamin koyduklarını sormak isterdim. Bu da çok eski ojelerimden olduğu için kurumuş gitmiş zavallıcık. Zaten pek sürmediğim bir ojeydi. Simli ojeler tırnaktan çok zor çıktığından hangi marka olursa olsun pek tavsiye etmiyorum.



Gülşah Badem Yağı: Kendi adımda olan markalara genelde pek ısınamıyorum. :D Gülşah diye bir aseton markası vardı, onu da pek sevmezdim mesela. Badem yağına gelecek olursak 4 liraya badem yağı alınca sanki tereyağı almış gibi hissediyorum kendimi. Boyutları küçük de olsa 4 liraya kim uğraşacak bademe soğuk press yapmayı diyorum ve gerçek değilmiş gibime geliyor. Gerçek mi değil mi bilemem ama çok hafif badem kokulu, güzel bir yağ idi. Zaten tenime değil de saçıma uyguladığım için bayağı işime yaradı. Ama cildinize sürdüğünüz yağları en iyisinden almanızı tavsiye ederim.

Shiffa Home Hindistan Cevizi Yağı: Sakın almayın. İçinde hindistan cezivi yağı haricinde ayçiçek yağı mı ne var ve hangi oranlarda bulunduğu yazmıyor. Bu tür yağları almak için en iyi adres Doa Kozmetik bence. Küçücük tüpte bir yağ ve ne yağı olduğu belli değil. 10 tl'ye değmez.


Benim bu ayki biten ürünlerim bunlardı. Yorum bırakırsanız çok sevinirim. Hepinize öpücükler.. :)

4 yorum:

  1. Gulsahciim ne guzel bi yazi hazirlamissin ellerine saglik hindistancevizi yagi konusunda cok haklisin zira kati formda olmayanlarinin ise yaradigini dusunmuyorum malesef ucuz yaglar konusunda ben de biraz takintiliyim arifoglundan almayi tercih ediyorum artik o yuzden ama orda da pahali be:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah evet Derin'cim maalesef ucuz etin yahnisi kötü olsa da kalitelisini alınca da baya pahalı oluyor :D

      Sil
  2. hayırlı uğurlu olsunlar gülsuyunda Rosense markayı denemediysen bir dene :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Rosense gül suyunu da çok duyuyorum eskiden kullanmıştım, onu alıcam galiba :)

      Sil

Yeni güzellik sırlarından haberdar olmak için e-mail adresini yaz :)