8 Nisan 2015 Çarşamba

BeeBeauty - Lip Balm


BeeBeauty Lip Balm

BeeBeauty'nin lip balmını genel olarak beğendim ve tavsiye ederim. Çünkü içeriğine baktığınızda çok doğal bir dudak nemlendirici olduğunu görüyorsunuz. İçeriğinde tatlı badem yağı, jojoba yağı ve shea butter gibi besleyici yağlar bulunuyor. Beni en cezbeden özelliği doğallığı oldu elbette :) Onun haricinde fiyatı çok uygundu. Watsons'ta bulabileceğiniz BeeBauty Lip Balm indirimdeyken fiyatı yalnızca 3.90 tl'ydi! Tabii indirimsiz fiyatını bilmiyorum. Bunun yanı sıra uzun zamandır kullanıyorum ve memnun kaldım. Dudaklarda yapış yapış bir his bırakmıyor. Dudaklara hafif bir pırıltı veriyor. Ayrıca gün içinde sık sık kullanabileceğiniz bir kıvamı var.

 Tek zayıf noktası dudaklarınız çok kuru ve çatlaksa bu ürün yeterli olmayabilir. Ancak gün içinde orta derecede bir nemlendirme sağlaması için kullanmak ideal. Bir de benim için olumsuz bir nokta değil ama SPF koruması içermemesi güneşli günlerde kullanım adına hoşunuza gitmeyebilir.

Ben "Sensitive" olanını aldım ama bunun haricinde aynı serinin renkli ve aromalı ürünleri de var. Vişneli, çilekli vb..

Satış Yeri: Gratis
Fiyatı: 3.90 tl
Puanım: 9/10

4 yorum:

  1. Fiyatına göre iyi bir performansı var bence :) ama bildiğim kadarıyla bu ürün Watsons değil Gratis'te satılıyor. Bu arada blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet teşekkür ederim dikkat ettiğin için :) Yanlış yazmışım düzelttim. Blogunu zaten uzun zamandır takip ediyordum :)

      Sil
    2. aaa süper :) ben niye seni yeni keşfettim çok ayıp etmişim :(

      Sil
    3. Olsun çok üyen var görmemiş olabilirsin :)

      Sil