17 Nisan 2015 Cuma

Avon Naturals - Şeftali ve Pamuk Tohumu Özlü Balm


Avon Naturals - Şeftali ve Pamuk Tohumu Özlü Balm

"Çok amaçlı balmı cildinizin kuruyan ve nemlendirilmeye ihtiyacı olan bölgelerine uygulayın. Dudaklar, eller, dirsekler gibi vücudun en çok kuruyan bölgeleri için idealdir. Şeftali ve pamuk tohumu özleri ile cildinizi nemlendirilmiş ve yumuşacık hissedeceksiniz." 15 ml


Avon'da en sevdiğim ürünlerden biri bu. Uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Kokusu harika. Küçük bir tüpü olduğundan çantada hatta cepte bile taşımaya uygun. Ben özellikle kış aylarında dirseklerime ve dudaklarıma uyguluyorum. En sevdiğim özelliği kurumuş ve tahriş olmuş dirseklerime çok iyi gelmesi. Ancak tek olumsuz yönü var; çok yağlı ve yapış yapış olması. Bu yüzden ben ellerime sürmüyorum ve size de tavsiye etmiyorum. Yani günlük ve sık kullanım için uygun değil, tedavi edici ve soruna yönelik bir yapısı var diyebilirim.

Çok yoğun bir kıvamı var. Avon'un bu kadar kaliteli bir balm yapması beni şaşırttı. Ancak içeriği konusunda hiçbir fikrim yok. Çünkü kutunun ambalajında içindekiler yazmıyor. Vücudumun emdiği bir şeyin içeriğini belirtmedikleri için burdan puanımı kırdım. Ama ilaç gibi bir balm. Sivilcelerime, yaralarıma hatta uçuğuma bile sürmüşlüğüm var ve geçirdiğine şahit oldum. Bu yüzden yalnızca bir puan kırıyorum, kıyamadım. :)

Satış Yeri: Avon
Fiyatı: 7,50 tl
Puanım: 9/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder